sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajkowy Haul - Kosmetyki




 1. Ostatnio bardzo polubiłam produkty Golden Rose. W galerii pojawiło się ich stoisko, no i tak jak kiedyś miałam może z dwa lakiery GR, tak teraz ciągle mam ochotę kupić coś nowego. 
Dziś wybrałam dla siebie pomadkę i lakier do paznokci Rich Color 46. Ma piękny cukierkowy, różowy kolor. Zapłaciłam za niego niecałe 7zł i jestem zachwycona. Jest to teraz na pewno jeden z moich ulubieńców. 

2. Jak już mówiłam pomadka z Golden Rose jako kolejna rzecz, w której jestem zakochana hehe
2000 Lipstick 123 - to prawie taki sam kolor jak lakieru, może nieco ciemniejszy. To na co zawsze zwracam uwagę ma zimny odcień, do mojej cery właśnie takie pasują najbardziej. 

3. Kolejne szminki , o których naczytałam się na blogach. Maybelline Super Stay 10. Wybrałam dla siebie dwa odcienie 170 oraz 120, ale wydaje mi się, że 170 jest dla mnie za ciemny i na moich ustach wygląda jak siny. 120 to piękna czerwień wchodząca nieco w róż. Na ustach utrzymują się bardzo długo. Mam wrażenie, że wtapiają się w usta naprawdę świetne. Kupiłam je na wyprzedaży w TK Maxxie za 20 zł

4. Calvin Klein IN2U her - chyba jak dotąd mój najlepszy zapach. Kocham te perfumy!! Kupiłam je w Hebe za 130 zł - przecenione ze 170. 

5. Utrwalacz do makijażu Theatric ok 30zł w Rossmanie. Nie byłam do końca przekonania czy warto go kupić. Nigdy wcześniej nie używałam takiego utrwalacza, ale już od jakiegoś czasu chciałam zamówić podobny produkt z Avon. Musze powiedzieć że mimo tego, że nie mam jakiś większych problemów z trwałością mojego makijaży to naprawdę widzę efekty. Także jeśli któraś z was zastanawia się czy warto kupić coś takiego to polecam 

6. Jak wiecie mam Tangle Teezer już dosyć długo. Zamówiłam sobie jak jeszcze nie były dostępne w polskich sklepach. Teraz szczotkę kupiłam w Hebe dla kumpeli na urodziny. Mam nadzieję, że będzie zadowolona :P 

7. Na koniec gąbeczka, którą chciałam kupić już od x czasu, a nie wiedziałam w jakim polskim sklepie ją dostać. W końcu upolowałam w Inglocie za 42zł 
Wiem, że na jej temat są podzielone opinie, mnie osobiście pasuje i ciesze się że ją kupiłam :)

To tyle jeżeli chodzi o mały mikołajkowy haul. Wybieram się jeszcze jutro na małe zakupy, więc możliwie, że jeszcze wam coś napiszę. Chciałabym również zacząć nagrywanie filmików , więc myślę że już niedługo pojawi się coś na moim kanale :) Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz