niedziela, 27 kwietnia 2014

Yves Rocher, Volume, Volumizing Shampoo (Szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy)




Jest to szampon w 90% pochodzenia naturalnego, do włosów cienkich i delikatnych. Nie zawiera
składników pochodzenia zwierzęcego, bez silikonu, bez sztucznych barwników. A oto nasze opinie:

J: Ma bardzo ładny kwiatowy zapach. Jest jednym z moich ulubionych szamponów. Nie obciąża włosów, dobrze się pieni, nie plącze włosów i co dla mnie jest bardzo ważne radzi sobie ze zmywaniem olejków. Niestety, nie spełnia swojego zadania jakim jest nadanie objętości. Trochę zastanawiało mnie jak szampon w dodatku bez silikonu ma nadać objętość? Dodatkowym minusem jest też fakt, że dosyć szybko go ubywa i jest mało wydajny. Mimo wszystko mam po nim naprawdę ładne włosy i polecam do codziennego stosowania. 300 ml szamponu kosztuje 11.90 zł, więc jako plus można również dodać, że ma przystępną cenę.

D: Ja z kolei zauważyłam nieznaczne zwiększenie objętości, a właściwie efekt uniesienia włosów u nasady. Mam co prawda krótsze włosy i nie tak obciążone farbowaniem jak J. to może być powodem. Zapach - zgadzam się, obłędny, przypomina mi lato i wakacje. U mnie zużywa się umiarkowanie szybko, ale znów - jest to kwestia długości włosów. Być może tzw. metoda kubeczkowa mycia włosów zadziałałaby na plus w kwestii zarówno objętości jak i wydajności szamponu. 

Ogólnie - polecamy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz