sobota, 31 maja 2014

CALCIUM PANTOTHENICUM - TESTUJEMY !!!



D: Od dawna staram się zapuścić włosy. Niestety jak tylko moje włosy przedłużą się  po  wielu miesiącach o  te kilka centymetrów zaczynam zauważać, że końcówki są już trochę zniszczone, rozdwojone. Tak czy inaczej moje zapuszczanie włosów zazwyczaj kończy się u fryzjera na podcięciu końcówek. 

J: Długie włosy to u mnie podstawa. Na początku brąz potem rude no a obecnie blond. Nie zależnie od koloru moje włosy zawsze były długie, aż do momentu kiedy zgodziłam się podciąć troszkę więcej niż centymetr. Ubyło mi około 7 cm. Załamałam się i zaczęłam szukać w internecie specyfików na szybki porost włosów. Pojawiały się różne odżywki, szampony, maseczki i oczywiście całe mnóstwo suplementów diety. Wszystkie gwarantowały wzrost włosów około 2 cm na miesiąc. Moją uwagę przykuło forum, na którym znalazłam tabletki  CALCIUM PANTOTHENICUM gwarantujące naprawdę niesamowite efekty.

D: Produkt okazał się bardzo tani, gdyż miesięczna kuracja kosztuje około 20 zł. Postanowiłyśmy to sprawdzić! Zmierzyłyśmy długość naszych włosów i ustaliłyśmy kolejne mierzenie po dwóch tygodniach. 

J: Przez dwa tygodnie brałyśmy regularnie po 4 tabletki dziennie, tak jak było to zalecane  na forum. 

D: Rezultat był zaskakujący! Moje włosy rosnące centymetr na miesiąc nagle po 14 dniach urosły mi 2cm, a córce 3cm. Teraz jesteśmy w trzecim tygodniu kuracji i już nie możemy doczekać się następnego mierzenia ( 05.06.14) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz